Cu polarizeazã eticheta de preþ de premiu de înfãþiºare trãsnitã ºi nevoia îndoielnicã pentru a exista, Bmw's proaspãt" Sports Activity Coupe"( lor PR nu vorbiþi, a noastrã) este nu pentru toate. Dar cu o alegere de geamãn-turbo motoarele 306 hp 0-litru EU-6 de la 335i sau tot nou 407 hp V8 mai mult mijloacele ajutãtoari electronice decât Stephen Hawking ºi cauciucul mai mare decât Z06( deloc patru încolþeºte), X6 merge la face niºte clienþi foarte, foarte fericiþi. Aici slãbãnogi pe Bavarian graºi: Ambii Infiniti FX50 ºi Porsche Cayenne Turbo au ceva pentru a îºi face gânduri despre. În ciuda X6's en gros( mai mult decât 5k lbs de el), acest X5-spin liberi pot sã danseze dansul. Apucaþi sã fie fãrã sfârºit ºi acolo sã ain't nu nici un sul de corp ori. Mie îmi place de el? Da. El perfect? Departe de el. Primiþi tot murdar, cantitãþile pozitive descoperã care motor mai bun, pe Luni.
luni, 7 aprilie 2008
BMW X6 Vizionare
Cu polarizeazã eticheta de preþ de premiu de înfãþiºare trãsnitã ºi nevoia îndoielnicã pentru a exista, Bmw's proaspãt" Sports Activity Coupe"( lor PR nu vorbiþi, a noastrã) este nu pentru toate. Dar cu o alegere de geamãn-turbo motoarele 306 hp 0-litru EU-6 de la 335i sau tot nou 407 hp V8 mai mult mijloacele ajutãtoari electronice decât Stephen Hawking ºi cauciucul mai mare decât Z06( deloc patru încolþeºte), X6 merge la face niºte clienþi foarte, foarte fericiþi. Aici slãbãnogi pe Bavarian graºi: Ambii Infiniti FX50 ºi Porsche Cayenne Turbo au ceva pentru a îºi face gânduri despre. În ciuda X6's en gros( mai mult decât 5k lbs de el), acest X5-spin liberi pot sã danseze dansul. Apucaþi sã fie fãrã sfârºit ºi acolo sã ain't nu nici un sul de corp ori. Mie îmi place de el? Da. El perfect? Departe de el. Primiþi tot murdar, cantitãþile pozitive descoperã care motor mai bun, pe Luni.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu