sâmbătă, 6 martie 2010

Insomnia Racing Club

           Cu toate ca au trecut multi ani decant nu am mai citit COX sau 4Tuning , poate ca nu am mai avut chef de masini acum totul s-a reintors inapoi ... am vazut pe YouTube cateva clipuri cu baietii de la Insomnia Racing Club ( de care citeam acum cativa ani in revistele de mai sus ) care sincer m-au dat pe spate , cat de exclusivist poate sa fie clubul ce masini au numa nebunii + ca au Lancer Evo 9 si Lancer Evo 10 in club ( 2 masini care sunt inebunit ).
          Acum stau sa ma gandesc oare o ce trebuie sa fac ca sa intru si eu in club ?? Imi trebuie PERMIS si o MASINA buna .... hmmmm sa vedem ce rezolv.....
          Din cate stiam eu ... Si din cate se vede este cel mai tare club .Au 6 Ani baietii LA MULTI ANI !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu