marți, 2 martie 2010

Cand Ramai Fara Idei??

           Mi-am gasit si eu intr-un final putin timp liber si as vrea sa vorbesc ce faci cand ramai fara idei pentru posturi , eu trecand printr-o astfel de de perioada , poate si din cauza ca nu mai am timp liber si saptamanile astea sunt nebune ptr mine , dar bloggeri mari ce fac cand raman fara idei???Despre ce sciu ei atunci?Nu pe bune chiar sun curios ce scriu atunci sau nu scriu ...Eu nu pot sa gasesc un subiect destul de interesant despre care sa scriu .
          M-am legat de postul asta ptr. ca eu chiar am ramas fara idei si intru pe multe bloguri de la noi si citesc multe lucruri dar nu pot sa scriu ce au scris si altii trebuie sa iu si eu original asa ca incerc si eu sa gasesc subiecte mai interesante....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu