miercuri, 10 februarie 2010

Paris Hilton si a ei BFFFFF

           Mha intr-o seara am dat pe MTV si am vazut o emisiune ( cred ) cu Paris Hilton plina ea de impresii si basini dnalea gen ,,Tati e multi miliardar si pot sa fac ce vreau eu" in care ea isi cauta BFF ( cred ca vine de la BEST FEMEALE FRIEND ) dar aici vine partea interesanta ca era si UNU (defapt acel unu era mai mult UNA ca era cam GAY si se tot plangea pe acolo ) .
            Eu unu am ramasa :O cum frate sa faci asemenea emisiunii (mi-am adus aminte tati al ei are multi bani , da multi tare ) si drept urmare ea are o tampenie de emisiune in care le pune pe alea de vor sa fie BFF cu ea sa faca niste misiunii :)).
             Eu nu am nimic cu ea dar , hai sa fim seriosii asta mi se pare o tampenie m-am saturat sa vad tot timpul la tv oamenii bogati care isi arata averile si impresiile pe bune M-AM SATURAT ,,, BAN THEM FROM THE TV .
             TU CE PARERE AI????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu