duminică, 7 februarie 2010

Ma Simt Bine Fac Ce Imi Place...

           Nu credeam ca o sa ajung sa ma simt  asa de bine atunci cand am inceput blogul si sa am o satisfactie asa mare cand cienva imi lasa un comment la un post sau cand vad ca am mai mult de 10 vizitatori unicii pe zi.Dar uite ca sunt foarte , foarte , foarte bine , la inceput blogul era cu videoclipuri si cateva striri din hip hop ,dar in final am inteles ideea blogului si acum pierd din ce in ce mai mult timp pe blogurile celor mai mari bloggeri de la noi din tara cum este Arhi nu stiu de ce dar il idolatizez ( nu stiu daca asa se scrie , dar sunt mare fan a lui) si daca blogul ar ajunge mare as vrea sa fie ca al lui , in fine mai e blogul lui Zoso care il citesc zilnic Mihai Bendeac si inca cateva .
          Vreau sa le multumesc tuturor care intra pe blog si ....... MULTUMESC ca ma faceti fericit.

Un comentariu: