miercuri, 20 ianuarie 2010

Zapada Part.2

           De ce zapda part 2? ca part 1 nu a fost si acuma vine explicatia: - Nu am facut part 1 deoarece atunci eram super ocupat si inca sunt dar am gasit putin timp liber sa scriu , atunci part 1 ar f sunat ,, Afara Ninge Romania Este Sub Zapada " cea ce deja era pe blogurile la toti asa ca fac eu partea 2.
           Partea 2 , Afara A Nins Romania Inca Mai Este Sub Zapda , uni dintre voi se intreaba : ,, De Ce??" raspunsul est simplu ASTA E ROMANIA . Problema este ca prima oara nu am zis nimic deoarece poate nu se asteptau la asa zapda , dar acum e Ianuarie ra de asteptat mai ales dupa o zapada ca cea care a fost primariile si agentii de dezapezire ar trebuie sa invete un proverb si anume : ,, CU O FLOARE NU SE FACE PRIMAVARA " poate ca nu eram asa de enervat pe toata situatia asta dar FRATEEEEE suntem sub nameti si primariile lasa asa ca paote o sa se topeasca !!!! M-am saturat sa bat atat drum printre nameti mai ales ca strabat orasul dintr-un cap in altul pentru scoala de soferi asta fiind si motivul pentru care nu am mai postat demult pe blog ... aproape 2 sapt?? In fine nu mai conteaza problema este ca o sa ma tot dureze cu scola de soferi deci tot mai tarziu am sa postez pe blog .
           Lasam toate astea deoparte LA VOI CUM ESTE ???? PUTETI IESII DE SUB ZAPDA ??? LASATI UN COMMENT !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu