miercuri, 6 ianuarie 2010

O saptamana nebuna

           O saptamana pe care sincer vreau sa o uit cat mai repede :( atatea lucuri rele mi s-au intamplat incat mi-au ocupat tot timpul si ar sa imi mai ocupe ...Nici nu stiu cu ce sa incep a da stiu cu cozile la care a trebuit sa stau ore intregi pentru 2 semnaturi , le multumesc doctorilor care si-au povestit tot concediul de sarbatori iar eu asteptam afara , app bune scaunele de asteptare de dormit pe ele eu am dormit si o stiu cel mai bine , in fine cel mai mult mi-au placut cand au zis dute la usa aia intru nu nu la usa cealalata , vino la ora 9 ma duc la ora 9 nu nu nu , vino la ora 14 :| , o....K..??!@@!
           Idea este ca Romania a fost si asa v-a fi mereu , sunt satul sa astept ptr. ceva si sa mi se zica ca am asteptat degeaba!!!
           Ar mai fi multe lucuri nasoale dar astea cat as incerca sa le scriu nu pot ... ma simt super nasol si e iar o perioada aiurea din viata mea..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu