marți, 22 decembrie 2009

Mircea Badea, gol şi cu pene în Piaţa Victoriei: Boc, trezeşte-te! Să faci o autostradă şi mai mare (VIDEO)


Am auzit treaba asta la el in emiusiune azi dimineata ( nu stiu daca era in reluare sau era ptr prima oara difuzata eu stiu ca emisiunea lui e candva noaptea cand eu nu ma uit la tv ptr ca sunt la pc ) in fine spunea el ca o sa arate un video cu el gol si cu pene , in fine idea lui era urmatoarea :
,,Mircea Badea s-a ţinut de promisiunea făcută la începutul anului. El s-a prins într-un pariu cu Emil Boc, conform căruia trebuia să defileze în Piaţa Victoriei, gol şi cu pene pe fund dacă, până la sfârşitul lui 2009, autorităţile reuşesc să termine un tronson din autostrada Transilvania, repectiv Turda-Gilău. Emil Boc, şi Radu Berceanu au inaugurat cu fast cei 42 de kilometri ai autostrăzii, şi au declarat la scurtă vreme că au "pregătit penele" pentru Mircea Badea. "Dom' prim-ministru, am pregătit penele, le am la minister şi la data stabilită la începutul anului o să le înmânez în mod festiv destinatarului", a spus Radu Berceanu în cadrul unei şedinţe a Executivului. Ministrul interimar al Transporturilor a fost întrebat atunci de Emil Boc care este starea lucrărilor de la Autostrada Transilvania. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu