joi, 13 august 2009

iPhone şi BlackBerry au scos Nokia din buzunarele managerilor


Mult mediatizatele terminale iPhone şi ultimele modele de BlackBerry au acaparat preferinţele oamenilor de afaceri, atât datorită unor funcţionalităţi cum este e-mail-ul mobil, dar şi factorului de imagine pe care îl conferă posesorilor, în timp ce în urmă cu doi ani de zile, Nokia era telefonul din buzunarul majorităţii managerilor din piaţa românească, conform unui sondaj realizat de Business Standard şi MONEY.ro.
Vezi Galerie Articol
Astfel, un exemplu clar ce ilustrează această schimbare este directorul general al ING România, Mişu Negriţoiu.

"Am un BlackBerry Curve pe care îl folosesc pentru a îmi accesa mailul intern, de business, şi un iPhone pe care îmi citesc mailurile private, accesez mesageria şi alte aplicaţii cum ar fi hărţile, ghidurile locaţiilor sau cotaţiile bursiere. Înainte am avut un Nokia, dar am renunţat la el. Am preferat un acces facil la e-mail", a declarat Negriţoiu.
Sincer faza asta era de asteptat dar yo prefer n96 decat IPhone .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu