marți, 17 martie 2009

Timpu liber

Sal la toti , Luna asta vreau putin timp liber , deoarece ma joc in primul rand si in al doilea rand mai am niste mici probleme pe la scoala.lucrez kt de cat la o piesa noua care sper sa o inregistrez luna viitoare dar nu o sa apara de downlodat o sa apara odata cu mixtape-u si in rest ce sa mai zic . Foarte foarte ocupat iar kt timp liber mai am joc Red Alert 3 :| da aici e vina lu Dj Drew yo care nu am jucat niciodata strategii si dastea , am fost la el juca el ceva de genu si am downldoat si yo asta si e :O foarte , foarte interesant :O ce pot sa spun momentan mai putina munca cu muzica si mai mult timp pe la scoala si putina distractie .Multumesc celor 550 de persoane care au downlodat Nu Da Inapoi de pe Dump si multumesc celor care au ascultato in alta parte Multumesc Ptr Suport.WOW cat am scris :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu